Kata-kata Hikmah

Masakan yang sedap adalah ikhlas dari hati dan penuh dengan kasih sayang...Bak kata Chef Ammar "masak dari hati,masak with iman"

Thursday 9 June 2016

Ramadhan Kareem dan kek sebelum puasa

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua..

Marhaban ya Ramadhan..Ramadhan kareem..tahun ni Ramadhan yg paling sedih pernah cikngah rasa..cikngah tak berapa sihat di awal Ramadhan..mujur tak terima tempahan kek lagi..Alhamdulillah setelah tahu kenapa tak sihat,kini dah boleh ke surau utk berterawih..

Seperti biasa cikngah nk bercerita dgn tempahan-tempahan yg cikngah terima sebelum puasa haritu..boleh dikatakan byk jugak la..Alhamdulillah terima kasih sebab sudi support cikngah..

Oh..ya..banyak komen yg cikngah terima bagitahu yg kek cikngah ni murah..so far cikngah memang hasilkan kek yg orang mampu beli..dan bahan-bahan mentah yg cikngah beli pun murah-murah..selagi bahan-bahan mentah tak naik dengan mendadak,selagi tu harga cikngah letak still sama..jangan risau ya adik-adik,kakak-kakak,abang-abang dan makcik-makcik semua..

Pada yg dah pernah rasa dan berurusan dengan cikngah,boleh la komen tentang pengalaman anda semua tentang kek yg cikngah hasilkan..puas hati ke tidak, sedap ke tidak,menepati selera ke tidak..Hihihi..hopefully semua puas hati dan Kalau ada yang tak puas hati,boleh terus pm cikngah bagitau apa yg tak puas hati dan cikngah akan ganti atau bayar separuh je..in Shaa Allah..

OK di sini cikngah nk kongsi kek dan apam dari dapur cikngah sebelum Ramadhan Kareem..syukur cikngah masih diberi nafas untuk merasai Ramadhan dan berpeluang menambah ibadat..in Shaa Allah..doakan cikngah masih diberi kesihatan yg baik sepanjang bulan ramadhan ni ya..ok2 banyak pulak celoteh cikngah..ok let's cuci mata...

Ok lepas cuci mata tu boleh la sambung order ya..Hihihi..korang boleh juga tgk bahagian produk kot2 ada kek-kek yg berkenan boleh jadi juadah di pagi raya..jangan lupa cikngah pun ada buat kek lapis tau..tapi kek yg simple2 je..

Ok cikngah gerak dulu pape roger k..Hihihi..

"Kalau sedap boleh war-warkan,Kalau tak sedap boleh beritahu cikngah"


No comments:

Post a Comment